21. 10. 2014.

High Waisted

Hello!

Već neko vrijeme pokušavam pronaći traperice visokog struka, a uskih nogavica. Naravno, street style fotografije vrve od istih, ali u trgovinama ih uopće nisam vidjela. Spas je bila Butiga shs, second hand trgovina na zagrebačkoj Malešnici. Kako izgleda moj "novi" par možete škicnuti:


Jakna/jacket: River Island, košulja/shirt: second hand, traperice/jeans: Crocker (Butiga shs), torba/bag: Kaufmann Kuala Lumpur, cipele/shoes: Cinti, remen/belt: no name, naočale/sunnies: Emilio Pucci
 


Daklem, traperice su u ovoj kombinaciji poslužile za posao, a sigurna sam i da ćete ih moći i ubuduće viđati ovdje...
Uživajte u posljednjem danu lijepog vremena...
Pusa, Ilina

My latest catch: high waist jeans, bought at a local second hand shop. Suitable for work, and for free time, I am sure you'll be able to see more of them on the blog...
Have a lovely week!
Kiss, Ilina

Broj komentara: 16:

  1. E da mogu naci hlace visokog struka, mozda bih ih i nosila, ali ovako posto ih ne mogu naci a realno nisam mnogo ni trazila, ipak preferiram suknje. Super su ove tvoje i cijela kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. beautiful look, love the high waisted jeans! great combo|

    Alessia
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično ti stoje! Obožavam traperice visokog struka, a mrzim one niskog

    OdgovoriIzbriši
  4. Znaš onaj poklič od Freda Flinstone-a yaba, daba, doooo ili kako bi se to već pisalo! E baš tako ti stoje te traperice! Mrak! Pun pogodak su, pogotovo u kombinaciji s košuljicama unutar hlača ili kratkim vesticama... da se vide bokići i guza! Odlična kombinacija od glave do pete! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno izgledas i shoes su mi savrsene.
    Torba mi je wow.
    Hlace ti famozno stoje.

    OdgovoriIzbriši
  6. You are the first person I saw who looks great in this kind of pants!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kombinacija,Jakna mi je savrsena :)

    OdgovoriIzbriši
  8. WoW! Stoje ti kao salivene, bas kao da su pravljene za tebe ;) Izgledas tako hot u njima:D
    Inace takav model mnogo lajkam, savrsenstvo je! Kosuljica je prelepa, a cipele fantazija.
    Volim kako sve zajedno izgleda, mnogo chic i opasno <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Savršeno! sve ti zaista pristaje genijalno..slične trapke slučajno sam ljetos našla na jednoj rasprodaji,sada sam sam ful sretna,kombiniram ih stalno.

    OdgovoriIzbriši
  10. moja zadnja kupovina u second handu su hlačice visokog struka, a moram priznati da se uvijek pitam isto kad uđem u neki dućan- gdje je sva ta odjeća visokog struka? gdje?

    Odlično ti stoje ove traperice ...kao salivene...sve je dobro što se dobro svrši:) drago mi je što si našla pravi par!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. You look great:) I love your blouse and shoes!!!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...