17. 04. 2014.

The Viewfinder

Hello!

Moj nedavni posjet Amsterdamu rezultirao je i stanovitom fiksacijom prema njegovom street style-u. Iako bitno drugačiji od moje (cirkuske) estetike, stil amsterdamskih ulica je vrlo interesantan, ponajprije zbog svoje opuštenosti i vidne neopterećenosti, bilo trendovima bilo brandovima. Nema baš previše boja i ludih uzoraka, vladaju pročišćene linije, jednostavne boje, zapravo jedna neobična monokromatska dinamika ( znam, znam, čini se kao oksimoron...). Ovdje se baš ne mogu sresti prizori s naših ulica, gdje oko podneva hodaju curke u vrtoglavim štiklama, crnoj čipki, filmskim make-up-om i neizostavnim kovrčama upravo ispalim iz figara... Na sreću! ;)

Neki dan sam naišla na odličan street style blog, naziva The Viewfinder , koji donosi zanimljive street style kombinacije predivnog Amsterdama. Čovjek iza objektiva zove se Kevin van Diest, inače je mladi freelance fotograf. Najviše fotografira u Amsterdamu, a u planu mu je i što više fotkanja u inozemstvu. Evo i nekoliko slika, koje sam uzela sa spomenutog bloga.

Uskoro možete očekivati i outfit inspiriran jednostavnim amsterdamskim šikom!
Pusa, Ilina







Result of my recent Amsterdam visit is certain fixation on its streetstyle. Although different from my personal style (circus style), I loved it! It is simple, yet chic, it is laidback and effortless. It is without some major concern for either brands or trends... Simple colored, yet very, very interesting. So, the other day I found a blog about Amsterdam streetstyle, called The Viewfinder , it is led by Kevin van Diest, a freelance photographer. Kevin takes most of his photos in Amsterdam, and his plan is to shoot some more abroad. On his blog, he does mostly streetsyle, but also street photography, illustration and personal stuff. Here are some of his photos and we wish Kevin the best of luck in his great work! :)

You can expect my outfit post inspired by chic Amsterdam streetstyle soon...
Kiss, Ilina


P.S. all pictures taken from The Viewfinder, by the special permit of its author
       more of Kevin's work you can find on :  The Viewfinder
                                                                  Kevin van Diest Photography
  

                                                                  

Broj komentara: 16:

  1. Baš fora, ima svega, a to je najljepše :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh ja bih onu bundu sa trece slike.
    Da holandjani su tako cool, i opusteni i svi su u skoro istom hipsterskom fazonu, ali opet oseti se razlika kod svakog pojednicano :)
    Divno!!

    OdgovoriIzbriši
  3. sviđaju mi se djevojke, baš imaju stila!

    OdgovoriIzbriši
  4. predobre slike! baš bi htjela jako posjetiti Amsterdam <3
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Totalno su cool,osjeća se opušteni stil koji im tako dobro pristaje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni su!

    ninafashionshow.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. uvijek mi se svidjao taj (bar prividno) opusteni amsterdamski stil :) odlican post

    OdgovoriIzbriši
  8. Cool!!
    Giulia, www.thefashionmamas.com
    visit me

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim kada nema pretjerivanja...mislim, znam da se o ukusima ne raspravlja ali nekada mi stvarno ne bude razumljivo umatanje u deke, tepihe , plasteve i onda je to cudo i vau... Zato mi se jako svidja vibracija Amsterdama o kojoj pricas a za koju se nadam da cu jednog dana imati priliku i sama upoznati. Hvala na preporuci bloga...bas cu ga posjetiti. :)
    I nemas cirkusku estetiku :) boje i uzorci su uvijek dobrodosli ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. iskreno, više mi se sviđa tvoj stil:)

    OdgovoriIzbriši
  11. It was lovely seeing all these amazing fashion ideas! Thanks for your support over at mine, hope you're having a great week so far!

    OdgovoriIzbriši
  12. lovely site, thanks for sharing =) The thing that captured my interest is,why everybody wear clothes of different seasons :) some summer some winter hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican je ovaj blog! Bas si to dobro primijetila! Ljudi su opusteni i izgledaju onako kako normalni ljudi trebaju izgledati, a ne onako kako izgledaju ljudi koji ocekuju da ce ih netko iza ugla fotkati. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. I can see what you mean about the outfits. They are relaxed and individual. So many hats!

    OdgovoriIzbriši
  15. Kad si bila u Amsterdamu trebala si i do mene navratiti, nije toliko daleko ;). Moram priznati da ja ovo volim, kod nas u BIH uniforma style, a ovdje svi drugaciji u svom stilu i svijetu i to mi se jako svidja, niko me ne gleda cudno!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...