05. 04. 2014.

Miss American Pie


Bok!
Ako razmišljate o tome da ovaj vikend napravite neki kolač, predlažem ovu predivnu i prefinu pitu od jabuka... american way... toplu, sa sladoledom od vanilije! mmmmmmm
Sve što vas zanima o namirnicama i postupku možete saznati ovdje, a moju izvedbu pogledajte na fotkama niže. Sretno!




Pusa!
Stela

Broj komentara: 12:

  1. Wow, the crust and pastry came out so beautifully golden, looks delish. Wishing you a splendid weekend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme pregenijalno izgleda,kako je divno ukrašena,sve pohvale..mogu osjetiti miris mmmm:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam ovih dana pomišljala kako dugo nisam pravila pitu od jabuka. Ja obično kupim gotove kore i onda nafilujem (ups), ali želim da probam i ovo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Looks delicious. I like the decoration on the top.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmm ja se ne sjecam kada sam napravila nesto slatko, mracu uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Oduvijek sam htjela da napravim americku pitu, bas bih mogla probati. Ali ideja sa sladoledom, njam njam...

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow it looks so good!!! I want to make this!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Izgleda predivno, a i fino sigurno.
    Volim te pite <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo stvarno izgleda kao iz filmova... kada gđa. napravi pitu i stavi na prozor! Svaka čast, njam! :)

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...