08. 01. 2014.

Inspiration: Annie Hall

Hello!

Neki dan sam gledala film Woddy Allena iz 1977. godine "Annie Hall". Istoimenu naslovnu ulogu je odigrala sjajna Diane Keaton te je za nju dobila i Oscara. Zaplet filma je klasičan "allenovski": studija međuljudskih odnosa iz vizure neurotičnog intelektualca. Ono što je meni posebno zapalo za oko je - odjeća. Naime, Diane Keaton kao Annie Hall je odjevena u odijela, s kravatom, širokim hlačama, fedora šeširom. Negdje sam naišla na podatak da je Keaton u filmu nosila uglavnom vintage muška odijela, a velik broj odjevnih predmeta stigao je upravo iz njezinog ormara. Oduševilo me kako Diane aka Annie izgleda nevjerojatno ženstveno i nježno u muškim, prilično strogim odijelima! Nije Keaton jedina žena koja je nosila odijela (sjetimo se samo Marlene Dietrich ili Katherine Hepburn),ali čini mi se da je upravo Keaton pokrenula pravu revoluciju u odijevanju žena, koje su nakon "Annie Hall" objeručke prihvatile odijela i kravate. 
Evo i nekoliko sličica:

The other day I've seen a Woddy Alled movie from 1977. "Annie Hall" with magnificent Diane Keaton as Annie. What I've noticed is - fashion! Keaton aka Annie is constantly wearing men suits, ties and fedora hats. As I've red somewhere, those suits were mostly vintage men suits and a lot if items Keaton wore on the set came from her closet. Althoug Keaton was not the only woman that wore suits (Marlene Dietrich and Katherine Hepburn were also famous for their masculine style), but it seems to me that after "Annie Hall" women started to wear suits more often. What fascinated me the most is how Diane looks incredibly feminine in strict man suits! Real lady! Take a look at some pics: 
















U privatnom životu Diane Keaton također često nosi odijela. Izgleda zaista drugačije i posebno...


A ovako je pokupila i Oscara- u odijelu! 


Iako nisam sigurna kako bih izgledala da obučem odijelo u stilu Annie Hall (mislim da bih se prije odlučila za ženstveniju varijantu uskog ženskog smokinga i vrtoglavih potpetica), moram priznati da mi je stil Diane Keaton toliko interesantan iz jednog jednostavnog razloga, a to je originalnost! I kad u usporedbi sa Diane promatramo jednu Kim Kardashian pa čak i toliko hvaljenu Rihannu, tek tada nam postane jasno da iza Dianine originalnosti stoji pamet, obrazovanost, kultura, samosvjesnost, a ne samo stilisti i gomila dizajnerskih komada! 

Pusa, Ilina 

Allthoug I am not sure how would I look in "Annie Hall" style suit, I must admit that Keaton is so interesting to me for one reason: she is original! When we compare her to, for instance, Kim Kardashian or even Rihanna, it becomes so clear that Diane Keaton is original, unique and that behind that she has education, culture and her self-consciousness, and not an army of stylists and a bunch of designer bags and shoes...  

Kiss, Ilina

Pictures taken from here and here.

24 komentara:

  1. I liked her style and I like her as an actress!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a great actress and love her style too!
    Alessia
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. zar je Rihanna hvaljena zbog oblačenja? ne pratim ju, ali nikad mi to nije palo na pamet kad bih ju vidjela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja volim Rihannu i skora pa uvek volim kako se odenula, mada ima ona ovako zivotnih ispada koji se posle daju odraziti i na stil.
    Zena u decackom stilu mi se uvek dopadala, bas ybog toga jer i sama imam poneku bahatost u sebi, pa se divno da ispoljiti kroz neki smoking ili hlace.
    Tebi bi sve stajalo, tako da samo napred :)

    OdgovoriIzbriši
  5. jesi možda gledala onaj film s njom što je bio na tvu jučer Because I Said So?! :D ja sam ga gledala jučer i sad reprizu i dođem sada kod tebe na blog i vidim post o njoj. odličan stil ima, i prije i sada. super post. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam gledala, ali u filmovima često nosi odijela i košulje i izgleda mi uvijek odlično, u skladu s godinama, a opet moderno! :)

      Izbriši
  6. Volim kada zena obuce musko odelo, jer mislim da je moda tu da eksperimentisemo i da se igramo :))
    Dajan mi je bas stvorena za muska odela, na njoj deluju bas otmeno i stylish!
    Volim Alenovski humor na temu musko-zenskih odnosa...opustajuci je :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Woody Allen is my favourite all time director, so this post is so exciting to me! What a great take on menswear for women! Done with grace and class.

    OdgovoriIzbriši
  8. Da,slazem se sa tobom u potpunosti,originalan i svjestan stil,ali isto kao ti prije bih se pronasla u sigurnosti zenskog odjela nego eksperimentisala sa muskim,ali zato i imamo ikone stila,one koje smiju eksperimentisati :D

    OdgovoriIzbriši
  9. She's beautiful !

    XO Imke

    -PS: I'm hosting an international givaway right now; you can win 5 lovely Rosewholesale items picked by me! It would be so lovely if you'd participate!

    OdgovoriIzbriši
  10. Diane mi je tako divna! Obožavam ju gledati!

    OdgovoriIzbriši
  11. Diane is so beautiful and special!
    Amazing post bdw;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Thanks for sharing your thoughts on my last post. Happy Weekend!

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivna je.. i full su slike inspirativne ;)

    pusa

    Matea

    OdgovoriIzbriši
  14. oh yes she looks absolutely divine in this men suits, especially the white one is a dream.

    OdgovoriIzbriši
  15. neko ko se definitvno izdvaja u masi, naravno pozitivno :)

    OdgovoriIzbriši
  16. I meni se jako svidjelo njeno oblačenja u tom filmu, njen lik mi je također bio zanimljiv....ali Woody je malo preneutrotičan za moj ukus tako da se nikada ne mogu posve uživjeti u njegove filmove, jednostavno ponekad ta neurotičnost postane tolika da prelazi sve granice i postane sama sebi svrha to jest skretanju pozornosti na sebe- to je moje mišljenje barem.

    Uglavnom, obožavam muška odijela i koliko god voljela ženstveni stil, vintage odjeću i slično, jednostavno volim vidjeti žene u muškim odijelima i kako nose taj neki androidni stil.

    OdgovoriIzbriši
  17. Divna je i u filmu i privatno! Volim općenito žene u muškim komadima, znaju mi izgledati puno seksipilnije nego s guzama i cicama na "izvolte"!

    OdgovoriIzbriši
  18. Classy but also casual look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši
  19. You are right. She manages to still look feminine. I always enjoy the films she has appeared in.

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...