12. 12. 2013.

Work Time

Hello!

Ovako sam neki dan isla na posao. Iako je posao koji radim vrlo ozbiljan i zahtjeva vrlo strog dress code, ja nekako tome nastojim izmigoljiti. Na nebičnu radost moga šefa (tate) koji me svako jutro gleda u čudu. :D

Although a job I do is a pretty serious one and with a strict dress code, I manage to bypass the rules. And my boss (my father) looks at me every morning with astonishment. :D

Bunda/Fur coat:Vintage Studio Izi , marama/scarf: Butiga SHS,

Torba/bag: Kaufmann (Kuala Lumpur), cipele/shoes: Shoe Box, čarape/socks: Tezenis, štucne/leg warmers: Jadran


Haljina/dress: Zara (old), sako/blazer: MaxMara Weekend



U iščekivanju vikenda...
Pusa, Ilina

Kiss, Ilina

22 komentara:

  1. Mila, predivno izgledas, bas mi se dopada cjelokupni outfit!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. I think it's good to dress up for work as it makes the day more interesting! Your bag is lovely - a practical size yet attractive too. Thank you so much for your comment on my London post. I'm sure Zagreb looks very pretty too!
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastican outfit, uklopljeno sa istancanim stilom!
    Torba i krzneni prsluk su predivni :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobar ti ovaj strogi dress code :)) Lajkam cipelice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. This coat is so gorgeous and ultra luxurious, love the furry element to it, your leg warmers are so cute! Greatly styled outfit, you look fabulous sweety!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh ovo krzno u kombinaciji sa crvenim cipelicama! Sjajno!!!

    Amadeus On The Catwalk

    OdgovoriIzbriši
  7. torba je to die for! Imam i ja neku krznenu bundu u kojoj sam k'o medo ali sam planirala da od nje napravim nešto kao ovaj tvoj prsluk jer mislim da bih je tako dosta više nosila . Sviđa mi se slojevitost outfita i ovaj "touch" crvene :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Great outfit, I love that pop of red!

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful coat, I just love it!!!!! And beautiful pop of red!
    THECHILICOOL

    FACEBOOK

    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja mnogo volim tvoji krzeni prsluk, a i torba mi se mnogo dopada.Sve u svemu ovo je prava udobna dnevna varijanta :)
    Big like <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Prsluk je super :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo bih ja nazvala umijece slojevitog oblacenja <3 Svaka cast, odlicno izgledas :-) Krzneni prsluk s dodirom crvene plus predobra torba, savrsenstvo :-) Zavidim ti na lezernom dress codeu-u... ja nazalost nisam te srece:(

    OdgovoriIzbriši
  13. Ilina lijepa i šarmanta kao uvijek,jako mi se sviđa ova kombinacija,,savršen izbor za razbiti monotoniju ozbiljnog poslovnog izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sjajno!

    ninafashionshow.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Stopping by to say Hi and wish you a wonderful week!

    OdgovoriIzbriši
  16. jaooo odusevljena sam sa cipelicama...savrsena boja :)!

    OdgovoriIzbriši
  17. Vidim ja da Ilina jaako voli ovu haljinu :) Lijepa je i živahna za ovo doba godine :) Baš mi je drago da svemu nastojiš dati osobni pečat. Od ozbiljnog i uštogljenog dress coda puno je važniji ozbiljan pristup poslu.
    http:// everthinginlifebysily.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. wow a perfect winter look! i love your vest, the boots and the leg warmers!;)
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...