01. 12. 2013.

The Golden Town

Hello!

Prije mjesec dana smo mama i ja bile u divnom Pragu. Ostale smo oduševljene stoljećima kulture, povijesti, obrazovanja i kozmopolitizma kojima odiše Zlatni grad (inače, Zlatni grad ga zovi zato što su u vrijeme Karla IV krovovi grada bili optočeni zlatnim listićima!!) . Komunizam je u Pragu nezamjetljiv, široki centar grada je prekrasno uređen, fasade su divne i dotjerane, turističke atrakcije pomno sačuvane i obnovljene. Jedino što se nama nikako nije svidjelo jest to da je strogi centar grada pretrpan turistima, koji u rijekama neprekidno hodaju gore-dolje, ali i to što je u tom istom centru grada sve podređeno da se tim istim turistima uzme što više novaca. Vrlo nam je teško bilo pronaći normalno mjesto za ručak, jer iako nisu nešto skupa, skoro sva ta mjesta su prave turističke mamipare, s nekakvom očajnom serijskom ponudom tzv. pivničke hrane, koja je sve samo ne tradicionalna i pivnička. Naravno, zadnji dan smo našle hrpu predivnih restorana i kafića, ali eto, morale smo ići kući...


One month ago my mother and I visited Prague. We liked it a lot, specially layers and layers of it's history, culture, education and cosmopolitism. It is called The Golden Town because at some point in it's history, the roofs were covered with golden leafs! Imagine that! Take a look at some pics: 

 Fasade u Pariškoj ulici, prepunoj dizajnerskih trgovina. Kvadrat stana ovdje doseže vrtoglavih 11000 eura!




Glavni praški trg, horde turista...

 

 Kubistički kafe, zaista prekrasno mjesto. I mamin i moj način fotkanja u ogledalu : duck faces and deuces! :D


Trdelnik, slatkiš koji se peče na žaru posvuda po gradu, odličan je!!!

Crkva Majke Božje od Tyna, navodno je bila inspiracija Disney-u za njegov poznati dvorac na najavnoj špici njegovih crtića...

Dakle, svakako je Prag jedno od mjesta u koje ću se sigurno vratiti... Zaista ima puno toga za ponuditi i pokazati...

Uživajte u novom tjednu!
Pusa, Ilina

Prague is certainly one of those places I will return to soon...It has so much to offer...
Enjoy your week...
Kiss, Ilina
 

Broj komentara: 15:

  1. prelepe fotografije! jako bih volela da posetim prag!

    OdgovoriIzbriši
  2. predivno!
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si dočarala Prag! Posjetila sam ga i jako mi se svidio.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prague certainly has much to offer and it's a city I would like to visit too. I enjoyed your lovely photos. The architecture is so beautiful and I particularly like the clock tower.
    https://bobochic.bigcartel.com/admin/login

    OdgovoriIzbriši
  5. Prag je predivan i puno mi je lepsi od Beca.Tako je poseba, mnogo je cudan i bas zbog toga ima tu neku car i draz.
    Mnogo vam zavidim na ovom Zlatnom putovanju. :)
    Slike su prekrasne i prave su razglednice Praga :)
    Bubim <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepe fotografije i zaista prekrasno putovanje...

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi hun, stopping by to wish you well for the week ahead. It my ultimate dream to visit Prague, to me its one of the most enchanting cities in the world and your amazing beautiful photos display that so brilliantly. Happy December!

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan Prag :) Obozavam ga i nadam se da cu mu se ponovo vratiti:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam imala priliku posjetiti Prag, ali mi je definitivno na A listi :-) Fotkice su divne i drago mi je da ste uzivale. Horde turista su nazalost problem svih prijestolnica... dobro, mozda jos nas Zagreb ne spada u tu kategoriju ali polako, polako :-)
    Divna je crkva i podsjeca me na Disney, ali ja sam cula da je dvorac Ludvika II Bavarskog, onaj Neuswainstein (ili kako se vec pise:) posluzio kao inspiracija za Disney... ne znam :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. You are so kind to visit, hope your week in going wonderfully.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prva slika me tako podsetila na centar u mom Novom Sadu...
    Divne slike! Bas sam uzivala!

    Amadeus On The Catwalk

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...