08. 12. 2013.

Mint green in home decor

Iako se za sada čini kako ću sa svojima živjeti sljedećih sto godina, to me ne sprečava da maštarim o svom prvom stanu. U zadnje vrijeme opsjednuta sam ovom bojom... Je li riječ o običnom hiru ili pravoj ljubavi, vrijeme će reći, a do tada ostaje mi da sanjam u "mint" zelenoj...

Although for now it seems I'll be living with my parents for the next hundred years, it does not prevent me to fantasy about my first apartment. Lately I'm obsessed with this color ... Is it a simple whim or true love, time will tell, but until then I can always dream in mint green ...












Love, Stela

p.s. all photos are taken from different web sites

Broj komentara: 5:

  1. Divna mi je ta mint boja u enterijeru. Moja omiljena boja je zelena, zidovi su mi tamno zeleni, jastuci, razni ukrasi kivi zeleni ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja volim mint na bilo cemu...imala sam priliku posjetoti par stanova s mint detaljima i ostala sam odusevljena.. dobra prica :)


    OdgovoriIzbriši
  3. To je jako lijepa boja u interijeru iako u ograničenim količinama i kombinacijama sa neutralnijim ili toplim bojama jer meni previše inače djeluje hladno...iako ukusi se mijenjaju s vremenom...a za maštanje o svom stanu nije nikad rano :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim te romantične boje koje plene nekom davnom prošlošču.
    Mnogo mi se dopadaju ove ideje i sve je tako skladno i lepo.
    Predivno!!

    OdgovoriIzbriši
  5. divni su mi detalji u toj nijansi zelene, ali, jednostavno, nije moja boja! Štone znači da doista ne uživam u njoj!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...