11. 11. 2013.

On the Road Again...

Hello!

Top aktivnost koja mom životu daje poseban smisao je - putovanje! Otići negdje, bilo gdje, za mene je neprocjenjivo, vrijedno milijune i ono što naučim na putu zauvijek me oboji i promijeni! Tako je bilo i ovaj puta. Naime, mama i ja smo se zaputile u Prag, koji nas je oborio s nogu, a na putu tamo i nazad smo posjetile i dva prekrasna češka bisera - Telč i Česky Krumlov. Evo i nekoliko slika:

Traveling gives my life this special meaning. I don't care where I go, as long as I go, anywhere, allways... What I learn when I travel is priceless and it just simply changes me... My mother and I went on a trip to lovely Prague. On our way we've visited two czech jewells - Telc and Cesky Krumlov. Take a look:

Telč: grad koji svoje korijene vuče iz dalekog 13 stoljeća, sa predivnim renesansno-baroknim trgom i renesansnim dvorskim kompleksom. Gradić se nalazi na UNESCO-voj listi svjetske baštine. Osobno, u posvemašnjem nedostatku lijepih kafića, restorana ili trgovina, Telč je bio pravi povratak u početak osamdesetih i komunizam...
 Telc: its origins are from the 13th century, but it has lovely Renaissance and Baroque style square. In utter absence of any alltogehter beautiful caffes, restaurants or shops, Telč was a real time machine to 1980. and comunism...It i also a part of UNESCO World Heritage.





Česky Krumlov: divan gradić na Vltavi, također dio UNESCO svjetske baštine, sastoji se od ogromnog dvorskog kompleksa i grada u podnožju. Korijeni mu sežu u 13 stoljeće, iako je najviše građevina izgrađeno od 14. do 17. stoljeća. Uglavnom su s obilježjima gotike, renesanse i baroka. Mama i ja smo bile oduševljene!

Cesky Krumlov: another jewell on UNESCO Worl Heritage list. It consists of a huge castle and a town down bellow. Most of the buildings date from 14th to 17th century, and are mostly gothic, reneissance and baroque style. Mom and I were just simply stunned by it!







Nadam se da ste uživali u našem putovanju, uskoro slijedi i nastavak - Prag!
Želim vam uspješan i zanimljiv tjedan!
Pusa, Ilina

Hope you've enjoyed our little journey, soon more - Prague!
HAve a lovely week!
Kiss, Ilina
 

Broj komentara: 18:

  1. Meni je velika želja posjetiti Češku, pogotovo Prag!
    Odličan post, sviđa mi se što si uključila i informacije o gradovima i naravno i fotografije su divne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post i fotografije! I ja sam malo putovala u poslednje vrijeme i moj novi post govori o tome :) x

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno, mnogo mi se dopadaju slike i bas zelim negde da odem uskoro, ako bude bili srece i para :)
    U Pragu smo bili Sale i ja 2007.Bas bih bilo vreme da se opet negde u blizini zlatnog grada zaputimo :)
    Divne slike i bas ti zavidim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prag sam posjetila, ali ova dva mjesta nisam. Fotke su krasne, hvala za virtualno putovanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. belle foto (; Reb, xoxo.

    * Fammi sapere cosa ne pensi del mio nuovo look
    http://www.toprebel.com/2013/11/sempre-e-solo-nelle-mani-di-ar-stilisti.html

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja bih išla u Praaag!!!! Zavidim tiiii :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Posjetila sam Prag, ali ova dva grada nisam. Bas lijep putopis ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. obozavam ove vase putopise! predivne fotke, kao iz bajke :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno putovanje,ovaj gradić je tako bajkovit,vjerujem da ste istinski uživali u posjeti..divan post Ilina!

    OdgovoriIzbriši
  10. Da, sad si me malo podsjetila na to divno putovanje, Prag mi je ostao u prekrasnom sjećanju, kao i Krumlov, fantastično lijepa mjesta! Ja bi opet :( Putovanje s mamom mora biti nešto posebno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Divno! Svidja mi se i tvoja kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh i´m like you traveling gives me so much happiness and if i have to choose between something new or traveling i choose to travel!
    Prague seems to be such a wonderful city! i can see you had a great time;)
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Really great buildings. You Can Enter For Leggings Giveaway On My Blog. Fashion Talks

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasne fotografije,ja sam isto planirala sa mamom da odem u Prag,imamo super ponuda u agencijama.

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...