22. 11. 2013.

Interliber ulov

Hello! 

Kao svake, i ove smo godine posjetile Interliber, sajam knjiga koji uvijek nestrpljivo čekamo. Najnoviji naslovi po sajamskim cijenama i ogromna sniženja knjiga ono je što nas svake godine iznova privlači :)

A što smo, između ostalog, kupile?

Dorin ulov:

Sin Gospodara Siročadi - Adam Johnson



Knjiga koja je ove godine osvojila Pulitzerovu nagradu za književnost bila je moj prvi i musthave 'ulov' na Interliberu. Tematika je intrigantna i meni strašno privlačna; kako izgleda prosječan život u Sjevernoj Koreji, potpuno nadrealnoj zemlji u kojoj ljudi i dan danas, u 21. stoljeću, nemaju pojma da je Berlinski zid srušen, a kamoli da je ikad izgrađen... 
Pisac Adam Johnson gostovao je na Interliberu i sa zagrebačkom publikom podijelio svoja zapažanja o toj zaista nevjerojatnoj zemlji, koju je uspio i posjetiti.
Više o knjizi - ovdje, gdje možete pročitati i recenziju :)

Prije nego što zaspim - S. J. Watson



Ovu sam knjigu, priznajem, kupila isključivo zbog nevjerojatnog uspjeha koji je postigla. Radi se o psihološkom trileru, i to prvijencu britanskog pisca S. J. Watsona. O ženi koja se svako jutro budi pokraj nepoznatog muškarca koji je svaki dan mora iznova uvjeravati da je njezin muž, snima se i film s Nicole Kidman i Colinom Firthom u glavnim ulogama. 
Jedva čekam pročitati ovaj bestseller - više o njemu ovdje :)

Uz ove dvije, kupila sam još tri knjige i - slikovnicu (da, slikovnicu za sebe :)).
Radi se o slikovnici 'Fantastične leteće knjige gospodina Morrisa Lessmorea'. Ova priča inspirirala je Oscarom nagrađeni kratki film... Neću vam ništa puno otkrivati, pogledajte filmić u videu ispod! Traje 15 minuta i obećajem vam da nećete požaliti što ste ga pogledali :) 



Ilinin ulov:

Nažalost, ove sam godine zbog posla morala preskočiti Interliber, ali zato sam poslala muža! Nisam mu dala nikakve posebne instrukcije, ali mu je ulov ipak bio prilično uspješan! Donio je punu vreću knjiga, od kojih su neke ove ovdje:

William Boyd: Nemirna


U izdanju zeprešićke izdavačke kuće Fraktura stiže nam intrigantan špijunski triler. Godine je 1939., lijepa ruska emigrantica Eva živi u Parizu. S izbijanjem rata, u britansku tajnu službu unovačit će je tajanstveni Englez...
Zvuči intrigantno, zar ne? Još kad tome pridodamo da je Boyd nagrađivan pisac te da je bio nominiran za prestižnu književnu nagradu Man Booker, mislim da je moj muž napravio prilično dobar izbor! 



Lee Child: 61 sat

Inače nisam neki ljubitelj krimića i trilera, ali moram priznati da su mi romani britanskog pisca trilera Lee Childa izuzetno uzbudljivi, zabavni i idealni za opuštanje. 
U više od 15 njegovih romana, glavni je junak bivši vojni policajac Jack Reacher, čovjek bez adrese, mobitela, kreditnih kartica, bez tragova... Naravno, u naizgled bezopasnim gradićima baš on uvijek naleti na major s**t, koje uvijek spretno riješi... Znam, znam, nije to literatura za Bookera, ali Reacher je baš neodoljiv... :)


A što se tiče gore spomenute slikovnice, to mi je apsolutni favorit i često ju čitam svojim klincima. Naravno, njima je najzabavniji dio kad se ja rasplačem, jer se redovito na kraju rasplačem, bez obzira na valjda 50 puta, koliko sam ju čitala. I crtić im se svidio... Nekako si mislim, ako ih ova slikovnica ne uvuče u ljubav prema knjigama, bome ne znam što bi moglo... 

Pusa, Dora i Ilina


Nema komentara:

Objavi komentar

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...