12. 08. 2013.

Over the border




Bok!!! 
Prvi dio mog ljeta došao je,nažalost, kraju... Dane provodim u dosadnom Zagrebu uz još dosadnije skripte, tako da nije niti čudno što mi svako malo misli odlutaju i prisjetim se fenomenalnih trenutaka i predivnih mjesta i mjestašca koje sam posjetila. Jedno od takvih je ovaj životopisni mali gradić, imena Počitelj, koji se smjestio tik uz Neretvu, nedaleko od  granice. Nalazi se u Bosni i Hercegovini, kao i ostala mjesta koje vam danas predstavljam. Mene je ostavio bez riječi svojom ljepotom i posebnošću, a nadam se da se barem mali djelić toga može doživjeti putem ovih fotografija.

HI!!!
The first part of my summer is over... But I had some phenomenal moments and I visited most beautiful places... One of these is the picturesque small town named Poèitelj, which is located close to the Neretva River, not far from the border. It is located in Bosnia and Herzegovina.. I was left speechless by its beauty and uniqueness, and I hope that at least a fraction of that can be experienced through these photos.









 Jedna od mojih najdražih fotografija!!!  
One of my favorite photos!


Sljedeće mjesto koje sam posjetila su slapovi Kravice. Ovog bih trena uskočila kroz ekran laptopa i vratila se toj nestvarnoj ljepoti...

The other place I visited were waterfalls Kravice. Does it not look unreal???





 I za kraj, Mostar koji me oduševio neočekivanom egzotikom, osjećala sam se kao da se nalazim negdje daleko na istoku, a prešli smo samo nekoliko kilometara od granice.

 And finally, Mostar, which impressed me with unexpected exoticism, I felt as if I were somewhere far to the east, and we only have moved a few kilometers from the border.


 Na mostu smo imali priliku vidjeti i ovaj hrabri pothvat jedne turistkinje. Skočiti sa 24 metra visokog mosta za nekoga je ludost, a za drugoga prava adrenalinska avantura... to each his own ;)

 We had a chance to see this brave venture of one tourist.To jump from a 24-meter-high bridge to someone is really crazy and to someone else a real adrenalin adventure ....to each his own;)




 Nadam se da su vam se svidjele fotografije! Uživajte u lijepom vremenu i ljetu i nadam se da imate više sreće od mene, te da niste vezani uz neko dosadno gradivo ili posao i možete slobodno uživati u svim čarima ljeta i pokojem predivnom putovanju!

 I hope you enjoyed the photos! Enjoy the beautiful weather and the summer and I hope you have more luck than me, and that you are not tied to a boring material or work and you are free to enjoy all the delights of summer and maybe even an occasional  trip!

  Love, Stela





P.S. Posebno se zahvaljujem najboljim vodičima na svijetu; Mihaeli, Mihovilu i Zoki!!! Hvala što ste nam pokazali ova predivna mjesta i bili fenomenalno društvo!!! Nadam se da se vidimo uskoro!




Broj komentara: 14:

  1. Fotke su predivne,Mostar zaista posebno oduševljava,vjerujem da su ti ove slike dobar podsjetnik za lakše prebroditi ove dane koje imaš ispunjene obavezama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne fotke i mesta, Mostar je prelep!

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršeno... lijepe slike, a vi još ljepši :)

    ljubim te

    Matea

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam redoviti posjetitelj ovih mjesta, a u Mostaru živim (većinu vremena):) Lijepe fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  5. beautiful! I'd love to visit bosnia some day

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi dear, these images took my breath away, I had no idea Bosnia was so beautiful! This town is picturesque and so pretty. Thanks for introducing me to it! Thanks for your kind visit, wish you well for the rest of the week!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divota za oči! Zaista izgleda veličanstveneno sve! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Jao Mostar, ja ga oduvek zelim videti i prosto ne mogu da verujem kako je lep.Stvarno izgleda, kao da je negde miljama daleko od svega sto je oko nas.
    Taj most, Lepa Brena je skocila isto sa njega, tako da je taj most usao u istoriju po puno cemu, ali ja ga pamtim prvo iz Breninog filma.Zao mi je sto je u ratu ostao porusen i zali boze za te budala sto su ga srusile.Gde im je dusa bila??
    Divne fotke i ja bih isto htela da se nadjem negde tu u tvojim fotkama, ali i ja sam u ucenju ovih dana, ali za more samo isto nasli malo vremena :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao toliko puta sam bila u Mostaru ali nikad nisam prisustovala kada neko skace sa mosta ;) Mogu misliti da je dozivljaj!

    OdgovoriIzbriši
  10. Fotke su prelepe, odusevljena sam! I ja zelela da vidim Mostar :)

    Sanja's Burgundy Blog
    Sanja's Burgundy Facebook Page

    OdgovoriIzbriši
  11. super slike i divno izgleda taj kraj. nisam nikad bila ali planiram :)

    OdgovoriIzbriši
  12. What a wonderful post and I thoroughly enjoyed seeing your summer through your lovely photos which captured these stunning places so well. Pretty hilltop villages, waterfalls and the gorgeous bridge - all beautiful! Thanks for introducing me to this area.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  13. This an amazing town, so much history ,very beautiful great photos!!!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...