18. 08. 2013.

Flower Shorts

Hello!

Zadnji "morski" post... Vrlo jednostavan, kratke hlače jako visokog struka i zanimljivog uzorka su ovoga puta preuzele stilsko vodstvo... Neobično za mene, ali nema nakita. Naime, više od mjesec dana sam hodala u jednoj suknji i 4 badića tako da sam nakit jednostavno - zaboravila! :) 

Last post from seaside... Leading role - highwaisted flower shorts!



Top: H&M, sandals: Bata, shorts and bag: vintage Ulični Ormar

I nakoliko slika Omiša, gdje je slikan outfit. Omiš je poznat po gusarima, koji su, posebno tijekom 12. i 13. stoljeća napadali papinske galije i brodove moćne Venecije. Ljeti je ovdje, za moj ukus, previše ljudi, ali ako se malo skrene izvan glavnih turističkih ulica, može se doživjeti ljepota kamenih kuća ponosnog gusarskog grada...

And, a few pictures of Omiš, near Split, where these photos were taken. Omiš is well known by its pirates, who, specially in 12th and 13th century, attacked boats of mighty Venice and Pope... In summer, it is way to crowded with turists, but nonetheless beautiful...







Nadam se da ste dobro iskoristili produženi vikend i želim vam uspješan tjedan...
Pusa, Ilina...

Hope you've enjoyed your weekend and have a successful week!
Kiss, Ilina

Broj komentara: 9:

  1. Ovog leta posebno voim tirkiznu ;) Sortic divan, ti krasno pocrnela. A umesto nakita, sporet :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne su pantalonice! I ja sam takodje zaboravila nakit u poslednje vreme ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. I do like the way you matched shorts with the top!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdgovoriIzbriši
  4. super su hlačice! A i fotografije. Osjeti se zarazna "flower-power" enegija

    OdgovoriIzbriši
  5. Ponovno predivna :) Oduševljena sam kombinacijom boja a hlačice su mi mrak :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi Ilina, You look summery chic, adore the vibrantly pretty shorts, they look terrific on you!

    OdgovoriIzbriši
  7. Bermude su ti predivne, ali bas bas!!
    Omis ima zanimljivu istoriju, koju moram priznati nisam znala.Gradic je zbilja divan!!

    OdgovoriIzbriši
  8. obozavam cvjetni dezen


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...