05. 07. 2013.

Nautical Knots

Hello!

Jučer smo muž i ja s klincima bili na izletu u Trstu. Već prije smo zaključili kako zapravo volimo Trst, podsjeća nas na vremena kad smo još živjeli u Jugoslaviji i kad je Trst predstavljao dašak Zapada...U Trst se išlo po sve ono čega u Jugi nije bilo, od traperica, tenisica, do hrane. Već dugo nam je sve dostupno i Trst je odavno izgubio status šoping Meke, ali mi ga i dalje volimo i vraćamo mu se barem dva puta godišnje...Čisto da se prisjetimo nekih davnih, prohujalih vremena i vratimo uspomene i nostalgiju...

Moj outfit je bio baš inspiriran tim davnim vremenima, stajliš Talijankama, morem  i mornarskim čvorovima, koji su našli svoje mjesto na printu majice, ali sam i majicu malo začvorala... Nadam se da vam se sviđa!

Yesterday, I went with my husbnd and children to lovely Italian town, Trieste. We love going there, cause it reminds us of far gone time when we lived in comunism, in Yugoslavia, and when generations, during 60ies, 70ies and 80ies, used Trieste to buy stuff that were unreachable in Yugoslavia... So, Trieste was our window to Western Europe... Today, it is just another adorable town, but we still like it very much cause it brings memories and nostalgia...  






Odjeća/clothes: majica/T shirt, suknja/skirt, remen/belt, naočale/sunnies, torba/bag : vintage Ulicni Ormar, cipele/shoes: Guliver, nakit/jewelery: from all around, India, Bali, Croatia

Nadam se da vam se malo podsjećanje na Trst svidjelo...Za one koji su premladi da bi se sjećali Trsta i Juge, pitajte starije! ;)
Pusa, Ilina

Hope you like it!
Kiss, Ilina

31 komentar:

  1. Odlicno! Svidja mi se sto si vezala bluzu u cvor, bas je kul!

    OdgovoriIzbriši
  2. Cipele <3 i majica je zakon!:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako mi je blizu, u Trst idem barem jednom u dva mjeseca i još uvijek se isplati šoping "preko". Super ti je outfit!

    OdgovoriIzbriši
  4. so so gorgeous pics

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely skirt :)

    www.timolove.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely top & skirt combination.
    Thanks for passing by dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdgovoriIzbriši
  7. I mi smo htjeli do Trsta sad kad smo bili u Istri, ali nismo :-( ja nisam bila od '98, a baš mi nešto fali!

    Super ti je outfit, divim se kako si uvijek stajliš :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. This looks needs to be placed on the fabulous street style of fashion week. Love the styling, its classic and perfectly elegant.I appreciate your visit, hope you're having a great weekend hun!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uvijek mi se sviđa tvoj stil koji je zaista uvijek sa ukusom,Trst sam poželjela,dugo,dugo nisam bila..lijep vam vikend želim!

    OdgovoriIzbriši
  10. AH, Trst ;) Najdraze uspomene... imali smo viksu blizu Crikve i bio je "preznik" kada je mama rekla da idemo u Trst... ah! ;) Odlican post a tvoja komba je divna kao i fotkice!

    OdgovoriIzbriši
  11. outfit so amazing i realy love this post
    I waiting you on my blog!
    NEW POST -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    OdgovoriIzbriši
  12. Perfect pics. Would you like to follow each other via bloglovin? Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. divna si ,nemamo isti stil ali ti stvarno znas nositi tvoju odjecu .
    Izgledas mi kao rodjena Italijanka sisla sa naslovnih stranica.
    Pozdrav iz Svedske suncem okupane.

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasan outfit,prekrasna ti i arhitektura na fotkama,sve za 10 ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super outfit, bas mi se svidja. A i Trst ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Thanks so much for taking the time to visit and comment, I am always happy to hear from you :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Odličan outft,super detalji :)

    OdgovoriIzbriši
  18. lovely summer outfit, I loved the way you knotted the shirt.

    OdgovoriIzbriši
  19. Love this look, really great nautical top, I like how you wear it. Also this bag is amazing!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Jao, divno <3 Sandale i torba su mi savrseni!

    OdgovoriIzbriši
  21. oh this is sooo beautiful! i love your fabulous vintage look! the print of the top is gorgeous and also that skirt is amazing!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdgovoriIzbriši
  22. Prelepa! Fotke su fenomenalne, a ti izgledas fantasticno! Suknja mi je omiljena ;)


    Sanja's Burgundy Blog
    Sanja's Burgundy Facebook Page

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...