19. 02. 2013.

Pizza time!

Bok!
Neki sam dan glavinjala pred tv-om kad je odjednom krenuo zanimljivi prilog o pizzama... Naravno, dvije sekunde kasnije jela mi se neka fiiiiina pizza... Prva reakcija mi je bila naručiti je, dok se nisam sjetila kako je zapravo jednostavno napraviti je. Za one koji još nisu pokušali, receptić je tu:
Tijesto:

         vrećica suhog kvasca+ malo tople vode+žličica šećera=> par minuta staviti na   toplo
         320 g glatkog brašna+tri žlice maslinovog ulja+žličica soli+kvasac+2 dcl tople vode
          umijesiti tijesto, staviti ga na toplo pola sata, pa razvaljati

Na tijesto staviti umak od miješavine passate, pelata i ketchupa s malo vegete i origana

Na umak se stavlja sir nasjeckan na sitne komadiće (Mozzarela npr.), i ostalo po ukusu.

Vrijeme pečenja je 10-15 min na 250 °C




For those who have not yet tried to make pizza, today we bring the recipe! Hope you like it!!!
dough:

          dry yeast + warm water + teaspoon sugar => a few minutes in a warm place
          320 g flour + three tablespoons olive oil+ teaspoon salt + yeast  +2 ounces of warm water
           knead the dough, put it in a warm place  half an hour, then roll out

on dough put some passata or pelati or ketchup (or the mixture of all of that) with some salt, vegeta, origano.

on top of that put some cheese chopped into small pieces (eg Mozzarella) and other things you like.

Baking time is 10-15 minutes at 250 ° C






Nadam se da vam se receptić sviđa! 

Stela



Broj komentara: 13:

  1. Mmmmmm....ovo divno izgleda!!!;)

    OdgovoriIzbriši
  2. I love home made pizza. Thanks for the delicious recipe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sad se meni jede pizza :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Picu sa puno kecapa bi uvek mogla jesti.Bilo kada i bilo gde!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako volim kad stavite klopu na post:))

    OdgovoriIzbriši
  6. odlicno izgleda a sigurna sam i da je ukusna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je post za moga supruga,on ih je tamanitelj bukvalno:)..ova pizza mi sjajno izgleda vjerujem da je jako fina.

    OdgovoriIzbriši
  8. https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTxqYAyKVZ36l2JyySKUxBuhmKRymDh4WhbPuSj6aCrA0W312Kyvg

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš danas sam pekla pizzu! Moje najdraže su sa morskim plodovima i sa pršutom. Ja je radim slično, samo je pečem 20 min na 220 stupnjeva.

    OdgovoriIzbriši
  10. njam njam :D i ja imam taj (nazovi) problem da cim vidim nesto moram da jedem :) i eto sad mi se jede pizza :D

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. njami :) izgleda jako primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...