12. 12. 2011.

Spring in December

Hello!
Prošli tjedan je u Zagrebu bilo izuzetno toplo, što je dalo poticaja za jedno zgodno fotkanje u atriju Arheološkog muzeja. Volim kad je toplo, jer mi se ekšli vidi ono što obučem, ne prekrijem to debelim kaputom. Ali, s obzirom na doba godine, kaputi će biti još neko vrijeme u upotrebi. :(
Vintage suknja, inače zadnji ulov iz Uličnog ormara je imala premijeru...
Ima još nešto što jako volim. Volim kombinirati iste komade, koji s nekom malom promjenom pričaju skroz drugu priču. Dijelove ovog outfita već sam nosila (možete vidjeti ovdje), ali malko drugačije...
Priznat ćete, atrij muzeja je baš, baš fora...
Do skorog čitanja, pozdrav, Ilina

Odjeća/clothes: jakna/jacket: Grand Bazaar Istanbul; marama/scarf: Grand Bazaar Istanbul; kapa/cap: handmade by Arta Mira; dolčevita/turtleneck: H&M, čarape/socks: H&M, cipele/shoes: Panama Jack; torba/bag: Vintage Bolsos Schiller; rukavice/gloves: no name; naočale/sun glasses: vintage Emilio Pucci
foto by: Ivan

Translation: 
Last week was in Zagreb extremely warm, so I got the chance to wear something that is actually visible, I mean not hidden beneath the coat. We took pictures in atrium of Archeological Museum, and as you can see, it is a pretty cool place for taking photos.  And, a great oportunity to wear my new vintage beauty- skirt!
There is one other thing I love. I loooove wearing same pieces of clothes, but with something added, it can look totally different. I allready wore pieces of this outfit here, but it looked different, right?
Thank you all for reading and commenting...
Love, Ilina
 

Broj komentara: 19:

  1. Divna, divna, divna kombinacija :)
    Suknja je fenomenalna, boje prekrasne... cizmice me oduševljavaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. suknja je mrak! a bogme slinim i na torbu. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. suknja je haos,kao i stramplice bas je fora ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. :) vidjela kombinaciju uživo! super!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. odličnoo! :D

    volim kako izviruje ovo žutilo ispod suknje. :D

    x's

    Dino

    OdgovoriIzbriši
  6. atrij arheološkog mi je omiljena destinacija za kave čim zatopli :) Torba i žute štrample su mi odlične!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobre su mi te žute najlonke i torba je predivna :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni se jako svidjaju zute stramplice :D

    OdgovoriIzbriši
  9. aaaa predivno! svaki mi se detalj ovog outfita sviđa! suknja mi je odlična i ja već dugo imam sličnu ali pošto nisam baš visoka uvijek mi se čini da smiješno u njoj izgledam..

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna suknja! :) I mislim kako imamo iste štrample :)

    I da, Ulični ormar je melem za oči i dušu <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Divna kombinacija sa zutim grilon carapama~~)))Super!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Mislim da cu ti sve ukrasti:D
    Apsolutno savrsen outfit! Od suknje, do jaknice:D
    Predivan sklop boja!

    OdgovoriIzbriši
  13. I like your colour combination of violet, brown and mustard. LOOKS GOOD ON YOU! That's worth copying.
    Have a colourful day!

    OdgovoriIzbriši

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...