05. 11. 2011.

I {heart} -this kind of- autumn!

Hi people!


Konačno nam se zalomio lijepi jesenski dan, s pokojom zrakom sunca. Nakon onog tmurnog i dosadnog vremena, ljudi su danas kao gušteri izgmizali na sunce, ispijali beskrajne kave ili jednostavno šetali.
Dečko i ja šetali smo po Zelengaju, bolje rečeno - probijali smo se kroz beskrajne hrpetine lišća koje neumorno šušte pod koracima!

(šal i torba-H&M, baloner-Zara, traperice-Mango, čizme-Timberland)

Ove dane uljepšavaju mi i dva nova albuma
Coldplay-Mylo Xyloto : FAB song - Up with the Birds
Florence + the Machine-Ceremonials : FAB song - Never Let Me Go

svakako poslušati!

E, a jesen ne bi bila jesen bez...kestena naravno!  Meni osobno najdraži su u ne previše ekstravagantnoj varijanti - kao kesten pire. 
Dakle, običan Ledov kesten pire u kocki, prebaciti ga u zdjelicu, gore malo šlaga i šlag poškropiti s par kapljica ruma... Rum napravi malo čudo od svega toga! Alternativa: malo cimeta u sami kesten pire!
Moja varijanta s rumom bila je njam njam i izgledala ovako (ona strana koja se ne vidi već je bila pohlepno promljackana): 


Eto, dobar vam tek i uživajte u šarenoj i romantičnoj jeseni! 


*Dora
 



 

3 komentara:

thanks for all your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...